Profesija: tehniķis

Interesē viss par un ap auto

Arhīvs
Marts, 2024
26
27
28
29
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1. sērijas M visā godībā
Publicēts 10. decembrī, 2010.
Vēl pāris dienas atpakaļ vienīgā informācija, ko BMW sportiskā struktūrvienība M GmbH sniedza par jauno 1.sērijas M, bija aicinājums "Tagad tava kārta". Tagad auto jau atklāts pilnībā.

Mazāko un sportiskāko M automobili gan nesauc M1, jo, kā zināms, savulaik (pirms 30 gadiem) jau bija superauto ar tādu nosaukumu, taču tas lietas būtību būtiski nemaina. 1.sērijas M ir jaudīgākais un sportiskākais no 1.sērijas modeļiem un ir iecerēts kā pirmais solis ceļā pie M3 vai M5.

 

Vārdus pirmais solis gan nevajadzētu uztvert kā nicinošus attiecībā uz jauno modeli, jo patiesībā 1.sērijas M ir īsta kompaktklases karstā kupeja, turklāt auto ir pārāks par oriģinālo, pirmatnējo M3 gan jaudas, gan izmēru ziņā un daudz neatpaliek arī no trešās paaudzes (E46) BMW M3.   

4,38 metrus garais BMW ir aprīkots ar 3 litru I6 twin-turbo motoru. Standarta automobiļos tas attīsta 306 zirgspēkus, taču M modeļa vajadzībām tā jauda paaugstināta līdz 340 zirgspēkiem. Maksimālais griezes moments visai plašā apgriezienu diapazonā, proti, no 1500 līdz 4500 apgriezieniem, ir 450 Nm, tačuoverboost režīmā tas paaugstinās vēl par 50 Nm. Tādējādi, piemēram, apdzīšanas manevru iespējams pabeigt ļoti ātri. 

Ļoti ātri notiek arī paātrinājums. Tas ir gandrīz tāds pats kā M3 - 4,9 sekundes līdz 100 kilometriem stundā. Mazās kupejas maksimālais ātrums, kā jau ierasts, rūpnīcā tiek ierobežots pie 250 km/h.

Pārdošanā Vācijas tirgū 1.sērijas M nonāks nākamā gada maijā un maksās 50 500 eiro. 


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: