Profesija: tehniķis

Interesē viss par un ap auto

Arhīvs
Aprīlis, 2024
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
2015.gadā ūdeņraža auto nebūs dārgāki par dīzeļa hibrīdiem
Publicēts 1. februārī, 2011.
"Mercedes-Benz" automobiļi, kas degvielā izmanto ūdeņradi, 2015.gadā maksās ne vairāk kā hibrīdi ar četrcilindru dīzeļdzinēju un elektromotoru, autoražotāja preses paziņojumā norādījis kompānijas ekoloģiski tīro spēka agregātu nodaļas vadītājs Herberts Kolers.

2013. un 2014.gadā "Mercedes-Benz" plāno pārdot "četrciparu skaitli" ar ūdeņraža automobiļiem, atklāj Kolers. Jau šobrīd nomā ir pieejama B-klases modeļa versija "F-Cell" ar ūdeņraža dzinēju. Tuvākajā nākotnē plānots ieviest modifikāciju ar ūdeņraža dzinēju arī A-, C- un E-klases modelim, kas ļaus tamlīdzīgu spēkratu ražošanas izmaksas vēl vairāk samazināt.

Lai pierādītu, ka ūdeņraža automobiļi ir uzticami un piemēroti ikdienas ekspluatācijai dažādos laika un ceļa apstākļos, "Mercedes-Benz" aizvadītās nedēļas nogales laikā Štutgartē deva startu pasaules apceļošanas braucienam, kurā dosies vairāki B-klases "F-Cell" automobiļi. Nākamo 125 dienu laikā "Mercedes-Benz" ūdeņraža automobiļi veiks 30 tūkstoš kilometru, šķērsojot četrus kontinentus.

Atgādināsim, ka "Mercedes-Benz B-Class F-Cell" ražošanā tika ieviests 2009.gada rudenī un pagaidām ir pieejams tikai nomā. Tas aprīkots ar 136 zirgspēku (290 Nm) elektromotoru un 35 kW litija jonu akumulatoriem. Elektroenerģiju akumulatoriem ražo speciāla ierīce ar degvielas šūniņām ķīmiskā reakcijā starp ūdeņradi un skābekli.

Ūdeņraža "B-Class F-Cell" spēj sasniegt maksimālo braukšanas ātrumu 170 km/h, bet bez atkārtotas ūdeņraža uzpildes tas spēj nobraukt 385 kilometrus. Kā norāda autoražotājs, šāds raksturlielums ir ekvivalents dīzeļdzinēja automobilim ar 3,3 litru patēriņu uz 100 km. Turklāt šis spēkrats ir ekoloģiski tīrs, jo dzinēja izplūdē rada tīru ūdeni.


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: