Profesija: tehniķis

Interesē viss par un ap auto

Arhīvs
Augusts, 2019
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
Amerikāņi vēlas atgūt ātrākā auto ražotāja godu
Publicēts 19. jūlijā, 2011.
Tāda savdabīga duelēšanās pēdējos gadus notiek amerikāņu kompānijas Shelby Supercars un Bugatti starpā, jo, tiklīdz viens uzstāda sērijveida ielas automobiļu ātruma rekordu, tā otrs ķeras pie darba, lai to pārspētu vēlreiz.

 

Pirmais sērijveida ielas auto, kas spēja pārsniegt 400 km/h ātruma robežu, bija 1001 zirgspēku spēcīgais Bugatti Veyron, taču to ātri vien pārspēja 1183 zirgspēku Shelby Supercars Ultimate Aero TT - tas uz slēgtas šosejas spēja sasniegt 412 km/h maksimālo ātrumu.

Vēl pēc neilga laika Bugatti uzbūvēja 1200 zirgspēku Veyron Super Sports un tas spēja maksimāli sasniegt 431 kilometru stundā, tiesa, tā maksimālais ātrums tiek ierobežots pie 415 km/h.

Lai vai kā, pastāv iespēja, ka Bugatti rekords ilgi neturēsies, jo amerikāņi atkal ir nobrieduši titulu iegūt savā īpašumā ar pilnīgi jaunu superauto - SSC Tuatara. Šis vārds, starp citu, ņemts no Jaunzēlandē dzīvojošas ķirzaku sugas, kam raksturīgs ārkārtīgi ātrs molekulārās struktūras reģenerācijas process, un pēc kompānijas vadītāja domām tas precīzi atbilst supermašīnas būtībai.

Tuatara ir oglekļa šķiedras auto ar vidū iebūvētu 1350 zirgspēku 7 litru V8 twin-turbo motoru, kura vilkme aizmugurējiem riteņiem tiek novadīta caur septiņu pakāpju pārnesumkārbu.

Automobiļa dinamikas rādītāji netiek atklāti, taču mērķis ir skaidrs - pārspēt Bugatti rekordu.

Par to, cik šāds auto varētu maksāt, kad būs pieejams tirdzniecībā, arī informācijas nav, taču britu AutoExpress ir pārliecināti, ka mēģinājums franču zīmolam atņemt titulu notiks vēl šā gada laikā.


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: