Profesija: tehniķis

Interesē viss par un ap auto

Arhīvs
Novembris, 2019
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
Audi A8 hibrīds
Publicēts 24. augustā, 2011.
2012. gadā pārdošanā nonāks Audi markas flagmaņa modifikācija ar hibrīddzinēju, kam raksturīga sešu cilindru iekšdedzes motora veiktspēja un četru cilindru agregāta degvielas patēriņš.

 

Audi A8 hibrīdam ir uzstādīts 2 litru benzīna turbo dzinējs (tāds pats 211 ZS motors kā Volkswagen Golf GTI), bet starp to un modificēto astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu atrodas neliels elektromotors. Hibrīdsistēmas kopējā jauda sasniedz 245 zirgspēkus, bet griezes moments - 480 Nm. Ar to pietiek, lai lielais sedans spētu 100 km/h sasniegt 7,7 sekundēs, un automobiļa maksimālais ātrums ir 235 kilometri stundā.

Līdz rekordiem gan ir tālu, toties tiek iegūts šīs klases auto netipiski zems degvielas patēriņš - vidēji kombinētā ciklā tie ir 6,4 litri uz 100 kilometriem nobraukuma, kas atbilst CO2 izmešu līmenim 148 g/km apmērā.

Audi A8 Hybrid var pārvietoties arī tikai elektrorežīmā, tiesa, darbības attālums ir ārkārtīgi niecīgs. Uzturot nemainīgu 60 km/h ātrumu, maksimāli var nobraukt 3 kilometrus, bet maksimālais ātrums, ko 54 zirgspēku (210 Nm) elektromotors ļauj sasniegt viens pats, ir 100 km/h.

Citādā ziņā hibrīdmodelis maz atšķiras no standarta A8; tam ir tikai citādāki turbīnu lāpstiņu dizaina riteņu diski (18 collas standartā un 19 collas par papildu samaksu), emblēmas, kas norāda uz auto piederību "zaļo" braucamrīku kategorijai, un īpaša Arctic Silver virsbūves krāsa.


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: