Profesija: tehniķis

Interesē viss par un ap auto

Arhīvs
Aprīlis, 2024
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
Audi atklāj S6, S7 un S8
Publicēts 1. septembrī, 2011.
Pirms gaidāmās pirmizrādes Frankfurtes auto šovā Ingolštates auto ražotājs Audi atklājis jaunos S sērijas automobiļus, kas visi tikuši pie jauna 4 litru V8 turbo motora.

 

Aprīkojums un salona apdare, domājams, liekus komentārus neprasa - šīs Audi automobiļu raksturojuma sadaļas atbilst ražotāja standartiem un atbilstoši tendencei autobūves industrijā kopumā, ar katru atsvaidzināšanas reizi un katru jauno paaudzi kļūst tikai labākas un braucējiem labvēlīgākas.

Arī tehnika tiek nepārtraukti attīstīta, un nozīme ir ne tikai jaudai, ātrumam un paātrinājuma sekundēm, bet arī spēka agregātu efektivitātei.

Rezultātā līdzšinējā Lamborghini V10 motora vietā lielie S sērijas modeļi iegūs pilnīgi jaunu 4 litru V8 turbo motoru, no kura maksimāli iespējams izspiest 520 zirgspēkus (vismaz rūpnīcas versijā).

S6 un S6 Avant gadījumā 4 litru twin turbo TFSI motora jauda ir 420 zirgspēki, bet maksimālais griezes moments jau pie 1400 apgriezieniem minūtē ir 550 ņūtonmetri. Ar šādiem parametriem modelis, kas iepriekš bija apgādāts ar 5,2 litru motoru, spēj 100 km/h sasniegt 4,8 - 4,9 sekundēs, taču vidēji patērē pat par 25% mazāk degvielas.

S6 un S6 Avant patēriņš attiecīgi ir 9,7 un 9,8 litri uz 100 kilometriem, un tas cita starpā tiek panākts, izmantojot cilindru deaktivēšanas sistēmu, kas ieslēdzas daļējas slodzes apstākļos. Līdzīgs darbības princips degvielu ļauj taupīt Chrysler koncerna lielajiem HEMI motoriem, kā arī nesen publikai atklātajam Mercedes-Benz SLK 55 AMG, kurš rāmā gaitā iztiek ar 4 cilindru spēku. S6 un S6 Avant aprīkojumā ir arī bremžu enerģijas rekuperācijas sistēma un start/stop iekārta.

Tāpat var atzīmēt, ka S6 un S6 Avant aprīkojumā ir progresīva trokšņu slāpēšanas sistēma, kas balstīta uz četriem salona griestos iebūvētiem mikrofoniem. To uztvertos trokšņus analizē dators, un, ja kāds no parametriem tiek pārsniegts, caur audio sistēmas skaļruņiem tiek pārraidītas skaņas nevēlamajiem trokšņu elementiem pretējā fāzē un tie tiek lielā mērā apslāpēti. Šī sistēma gan darbojas tikai tad, kad vadītājs ir pārslēdzies uz rāmo braukšanas režīmu un motorā strādā tikai četri cilindri.

Salīdzinot ar A6 un A6 Avant, S modeļiem ir par 10 milimetriem zemāka pneimatiskā balstiekārta, kā arī mazliet uzlabota septiņu pakāpju S tronic pārnesumkārba un jaudīgākas bremzes.

Audi S7 Sportback tehnikas ziņā maz atšķiras no S6, un arī tas ir apgādāts ar 420 zirgspēku, 550 ņūtonmetru V8 turbo dzinēju, kam ir tās pašas degvielas taupīšanas sistēmas. Slaidā, gandrīz piecus metrus garā auto paātrinājums līdz simtam ilgst 4,9 sekundes, bet maksimālais ātrums, tāpat kā abiem iepriekš minētajiem auto, ir vāciešiem raksturīgie 250 km/h (no lielajiem ražotājiem pie 250 km/h limita neturas vienīgi Porsche).

Četru gredzenu markas flagmanim S8 jau ir krietni pārāka 4 litru V8 motora versija - 5,15 metrus garajā auto dzinējs attīsta 520 zirgspēkus un maksimāli 650 Nm, kas pieejami apgriezienu diapazonā no 1700 līdz 5500 apgr./min.

Lai arī auto pašmasa ir gandrīz divas tonnas, 100 km/h ātrumu lielais sedans spēj sasniegt 4,2 sekundēs, turklāt vidēji patērē tikai 10,2 litrus degvielas uz 100 kilometriem. Salīdzinājumam - iepriekšējās paaudzes S8, kas bija apgādāts ar 450 zirgspēku 5,2 litru V10 motoru no Lamborghini, saskaņā ar oficiālajiem datiem vidēji kombinētā ciklā nespēja iztikt ar vismaz 13,2 litriem benzīna uz 100 kilometriem.

Pārdošanā S6, S6 Avant, S7 Sportback un S8 nonāks 2012. gada pavasarī.


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: