Profesija: tehniķis

Interesē viss par un ap auto

Arhīvs
Februāris, 2020
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
1
BMW' panāk auditorijas sapni par šo marku
Publicēts 28. decembrī, 2010.
Paskatoties tieši uz sauli un pēc tam aizverot acis, pēcattēlā redzam gaišu kustīgu disku – šis efekts ilgst vairākas sekundes. Tieši šādu fenomenu "BMW" izmantojis savā jaunākajā reklāmā, kas auditorijai tika demonstrēta kinoteātrī.

 

Kinoteātrī tika demonstrēta "BMW" reklāma bez acīmredzamiem markas logotipiem. Tomēr pēc reklāmas, cilvēkiem aizverot acis, viņi uz vairākām sekundēm redzēja "BMW" markas nosaukumu. Šis efekts tika panākts, ar zibspuldzi reklāmas laikā auditorijai projicējot "BMW" uzrakstu.

Piedāvājam noskatīties video ar ieskatu šīs reklāmas aizkulisēs. Spiediet peles klikšķi uz tālāk redzamā attēla, lai aktivizētu video straumējumu!

 


Komentāri (1)
Discover: Man šāda veida reklāmas ļoti pietiek, jo reklāma nav uzbāzīga un reklāmas veidotājs ir pie reklāmas piestrādājis. Reklāmas veidotājiem-super darbs
03/01/2011 01:06
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: