Profesija: tehniķis

Interesē viss par un ap auto

Arhīvs
Aprīlis, 2024
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
F-1 no 2014.gada izmantos V6 dzinējus
Publicēts 28. jūnijā, 2011.
Pirmās formulas (F-1) čempionāta tehniskā vadība atbalsta plānus par 1,6 litru V6 dzinēju ieviešanu no 2014.gada ar nosacījumu, ka maksimālajam motora apgriezienu skaitam ir jābūt lielākam, nekā piedāvāts.

 

Līdz šim pāreja uz V6 dzinējiem bija paredzēta 2013.gadā, tomēr pieņemts lēmums to veikt vienu gadu vēlāk.

Svētdien Valensijā notika notika tikšanās, kurā F-1 komandu pārstāvji apstiprināja Tehniskās komisijas aizvadītajā nedēļā izvirzīto piedāvājumu.

Komandu apstiprinājums bija nepieciešams, lai varētu veikt oficiālus procesus, kas saistīti ar jauno noteikumu izveidi.

Lai arī tikšanās nebija Tehniskās darba grupas sanāksme, tomēr komandas Starptautiskās Automobiļu federācijas (FIA) tehniskajam direktoram Čārlijam Vitingam pauda atbalstu par V6 motoru izmantošanu.

Bija paredzēts, ka šī V6 dzinēja minimālais apgriezienu skaits būs 12 000, taču pieņemts lēmums, ka apgriezienu skaits būs par 3000 lielāks.

Tāpat arī pāreja uz jaunajām šasijām notiks 2014., nevis 2013.gadā, kā bija paredzēts.

Jautājums par dzinējiem vēl tiks apspriests FIA Pasaules Motorsporta padomes sēdē, kas notiks šonedēļ.

F-1 komandas "Mercedes GP" priekšnieks Norberts Haugs izteica prieku par V6 motora ieviešanu, kas radīja nesaskaņas starp automašīnu ražotājiem.

"Ir svarīgi, ka mēs nākotnē samazinām izmaksas," skaidroja Haugs. "Tas ir spēcīgs signāls, ka komandas domā līdzīgi un ka ražotājiem izdevās saprasties īsā laika periodā. Attīstībai tas ir pozitīvi."


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: