Profesija: tehniķis

Interesē viss par un ap auto

Arhīvs
Aprīlis, 2024
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
Ferrari atklājis 458 Italia
Publicēts 24. augustā, 2011.
Itāļu sporta auto ražotāja modelis 458 Italia starp mums jau ir gandrīz divus gadus, un šajā laikā auto piedzīvojis gan pacēluma brīžus, gan pašaizdegšanās skandālus.

 

Kupejas trūkumi nu šķiet novērsti, un Maranello uzņēmums ir pabeidzis vaļējā 458 Italia Spider izstrādi. Spider modelis no oriģinālās kupejas būtībā atšķiras tikai ar virsbūvi, kam ir uz aizmuguri atvāžams jumta pārsegs. Šoreiz izvēlēta viengabala metāla konstrukcija, kas sagriežas pa 180 grādiem un tiek noslēpta zem motora pārsega vāka. Līdzīgi darbojas 2005. gada sākumā prezentētā Ferrari Superamerica atlokāmais stikla jumts. Tas gan vienkārši noguļas uz bagāžnieka vāka.

Ferrari norāda, ka šādas konstrukcijas priekšrocība, ja salīdzina ar tradicionālajiem auduma salokāmajiem jumtiem, ir 25 kilogramu svara ietaupījums, kā arī vairāk brīvas vietas starp salonu un motora telpu, kur dizaineriem bijis iespējams ierīkot nelielu bagāžas novietni (aiz sēdekļu atzveltnēm). Piedevām ar šādu jumtu auto transformēšana sanāk diezgan ātra - 458 Italia par Spider automobili kļūst 14 sekundēs.

Var atzīmēt, ka Spider aprīkojumā ir iekļauts elektroniski vadāms vēja tvērējs un tas ļaujot būtiski mazināt vētru salonā, kad ātrums tuvojas autobāņa cienīgiem rādītājiem - pēc Ferrari teiktā, braucēji brīvi varot sarunāties arī tad, ja 458 Italia Spider traucas ar vairāk nekā 200 km/h.

Tehniski vaļējais auto neatšķiras no kupejas - tam aizvien ir 4,5 litru V8 atmosfēriskais motors ar 570 ZS un 540 Nm, maksimālais ātrums pārsniedz 320 km/h, bet paātrināties līdz simtam iespējams mazāk nekā 3,4 sekundēs.

 


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: