Profesija: tehniķis

Interesē viss par un ap auto

Arhīvs
Augusts, 2019
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
Ford atdzīvina leģendu
Publicēts 18. augustā, 2010.
2012. gadā Ford ierobežotā skaitā izlaidīs leģendārā Mustang Boss 302 mūsdienu versiju, kas būvēta uz Mustang GT bāzes.

Kopš Ford izlaida pirmo Mustang Boss 302 ar pieclitrīgu V8 benzīna dzinēju, ir pagājuši nu jau 42 gadi. Tagad amerikāņi izlaidīs iekārojamā auto mūsdienu versiju, kas no standarta GT atšķirsies ar mazāku svaru, lielāku jaudu un dažādām citām modifikācijām.

 

Kā svarīgākais jaunums jāatzīmē Boss modeļa motors. Tā darba tilpums aizvien ir 5 litri un cilindru skaits ir astoņi, taču pateicoties jaunai ieplūdes sistēmai, motora vadības bloka programmatūrai un optimizētai izplūdes sistēmai, līdzšinējo 412 zirgspēku vietā tas attīsta 440, bet maksimālais griezes moments sasniedz 515 Nm.

Mustang Boss 302 ir arī citādāks balstiekārtas regulējums nekā Mustang GT - priekšā auto ir par 11 milimetriem zemāks, bet aizmugurē par vienu. Automobiļa amortizatori pēc vajadzības esot regulējami, savukārt elektroniskās palīgsistēmas, ESP un vilkmes kontroli, varot atslēgt pilnībā, ja uznāk vēlme iztrakoties un nosvilināt kādu riepu komplektu. Tas gan nebūs lēts, jo priekšā bosam paredzētas 255/40 izmēra riepas uz 19 collu diskiem, savukārt aizmugurē - 285/35 R19. 

 

No Mustang GT īpašais auto atšķirsies arī vizuāli. Pirmkārt tam ir jauns priekšējās daļas noformējums, radiatora režģi ieskaitot, un antispārns aizmugurē, kā arī dažādas virsbūves krāsu kombinācijas - Mustang Boss 302 varēs noformēt pēc sirds patikas, izmantojot melnu, baltu, oranžu, dzeltenu, baltu, zilu vai sarkanu krāsu.

Mustang Boss 302 salonā braucējus pārņems īsteni sportisks noskaņojums, turklāt ne jau tikai apdares materiālu dēļ, bet arī akustikas dēļ, jo skaņas izolācijas šeit ir par pieciem kilogramiem mazāk. 


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: