Profesija: tehniķis

Interesē viss par un ap auto

Arhīvs
Decembris, 2019
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
Ford ieskatās nākotnē
Publicēts 1. septembrī, 2011.
Frankfurtes auto šovā Ford publikai prezentēs konceptauto Evos, kas tuvākajā laikā materializēsies kā vidējās klases fordu jaunā paaudze.

 

Gaidāms, ka jau Detroitas auto izstādē 2012.gada sākumā dienas gaismu plašākas publikas priekšā ieraudzīs pirmais sērijveida produkts uz Evos bāzes, kurš Ziemeļamerikas tirgū nomainīs modeli Fusion. Dažus mēnešus vēlāk, Ženēvas auto šovā marta sākumā, Ford jau varētu prezentēt mazliet citādāku, bet konceptuāli stipri līdzīgu modeli Eiropas tirgum, kurš attiecīgi nomainītu pašreizējo Mondeo, vēsta Automotive News Europe.

"Ar Evos mēs vēlējāmies parādīt, kurā virzienā attīstās Ford dizains," saka kompānijas galvenais dizainers Džei Mejs (J Mays), piebilstot, ka markas automobiļiem jābūt jautriem braukšanā, mazliet grezniem pēc sajūtas un pat galvenais - nepārspējami skaistiem. Tas gan nenozīmējot, ka Ford ir plānots pārveidot par premium zīmolu, dizaineru mērķis ir vienkārši radīt atbilstošas sajūtas.

Evos ir Ford izmantotā kinētiskā dizaina attīstības nākamā fāze un turpina ar konceptauto Iosis 2005. gadā sāktās izmaiņas globālā mērogā. Pirmais "kinētiskais" auto bija Eiropas tirgum paredzētais Mondeo, bet tagad jaunākie Focus un Fiesta šo dizaina valodu ir iznesuši arī ārpus kontinenta robežām.

Ford jaunajā konceptauto ir iestrādātas mākoņdatošanas tehnoloģijas un tas nozīmē, ka vadītājam vienmēr būtu pieejama jaunākā satiksmes informācija, laika apstākļu prognozes, kā arī mākoņos noglabātā personīgā informācija, piemēram, darbu kalendārs.

Saskaņā ar ražotāja vīziju mākoņdatošanas tehnoloģijas tiks iesaistītas arī braukšanas procesā. Proti, Ford mērķis ir nevis izgatavot viena standarta auto ar kādiem konkrētiem balstiekārtas regulējumiem un attiecīgi gaitas īpašībām, bet gan individualizējamu auto, kurš, balstoties uz datu mākoņos gūto informāciju par laika un ceļa apstākļiem, kā arī analizējot vadītāja braukšanas manieri un viņa spējas, automātiski regulētu dažādus auto parametrus - sākot ar jau minēto balstiekārtu un beidzot ar stūres iekārtu, dzinēja atsaucību un bremžu sistēmas jutīgumu, lai nodrošinātu optimālu braukšanas prieku, komfortu un drošību.

Ford Evos Concept jaudas agregāts ir hibrīddzinējs, kādu zilā ovāla zīmols Eiropas tirgū no 2013. gada piedāvās modelī C-Max Energi. Primāri riteņu piedziņu veic elektromotors, taču, līdz ko litija jonu baterijās nepietiek enerģijas jaudas uzturēšanai, pieslēdzas iekšdedzes dzinējs. Hibrīdsistēma, ko var uzlādēt arī elektrotīklā, automobilim ar vienu uzpildes un uzlādes reizi ļauj nobraukt ap 800 kilometru.

Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: