Profesija: tehniķis

Interesē viss par un ap auto

Arhīvs
Decembris, 2019
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
General Motors cels Opel prestižu
Publicēts 15. augustā, 2011.
General Motors vadība ir nolēmusi celt Opel zīmola prestižu, lai Riselsheimas kompānijas rūpnīcās ražotie auto varētu konkurēt ar citiem vācu zīmoliem. Īpaši esot noskatīti Volkswagen koncerna izstrādājumi, vēsta Automotive News Europe.

 

General Motors vadība cer, ka Opel izcelsmes valsts būs viens no faktoriem, kas līdzēs atņemt kaut nelielu tirgus daļu Volkswagen. Vienlaikus turpināsies Chevrolet virzīšana Eiropas tirgū, kur šim zīmolam atvēlēta lētākā un vienkāršākā spēlētāja loma. Šī virzīšana oficiāli gan notiek jau sešus gadus, taču pagaidām lielu panākumu nav - pērn Chevrolet tirgus daļa Eiropā bija 2,5 procenti.

Saskaņā ar Eiropas Automobiļu ražotāju asociācijas (ACEA) datiem Opel un Vauxhall kopējais pārdošanas apjoms šā gada pirmajos sešos mēnešos, ja salīdzina ar analogu periodu pērn, ir palielinājies par 2 procentiem līdz 549 125 vienībām. Tikmēr Chevrolet pārdošana šajā pašā periodā ir samazinājusies par 1 procentu līdz 92 061 automobilim. Pēc ACEA datiem Eiropas Savienībā un Eiropas brīvās tirdzniecības asociācijas (EFTA) dalībvalstīs (Norvēģijā, Šveicē un Islandē) reģistrēto jauno auto skaits šā gada pirmajā pusē ir samazinājies par 1,8% līdz 7,488 miljoniem.

"Opel vēsturiskais mantojums un kompānijas vāciskā izcelsme būs noteicošie faktori, lai izceltu mašīnu dzīvotspējas īpašības un padarītu tās par apsveramu opciju Vācijā, kas ir nozīmīgākais jaunu auto noieta tirgus. Tas mums ļaus cīnīties ar konkurentu - Volkswagen," saka GM mārketinga direktors Džoels Evaniks.

"Vislielākos tirgus daļas zaudējumus piecu gadu periodā, kas noslēdzās ar GM bankrotu, mēs cietām tieši Vācijā, tādēļ mums ir nepieciešams Opel atkal nostādīt uz kājām," norāda GM izpilddirektors Dens Akersons. "Ziemeļamerikā mēs to izdarījām ar Buick, un tagad kārta ir Opel. Sākotnēji mums pietiktu Opel tirgus daļu palielināt pat par tikai dažiem procentiem."

Var atzīmēt, ka iepriekš vairākkārt izskanējušas runas, ka GM vēlas Opel pārdot, taču Akersons un pārējā amerikāņu koncerna vadība ir apņēmības pilna zīmolu attīstīt, lai arī GM kopējie zaudējumi Eiropā kopš 1999. gada sasnieguši 14,5 miljardus dolāru.


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: