Profesija: tehniķis

Interesē viss par un ap auto

Arhīvs
Novembris, 2019
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
Jaunais A6 līdzinās A8
Publicēts 1. decembrī, 2010.
Audi nupat pasaulei atklājis jaunās paaudzes A6, kurš modernizēts gan tehnoloģiski, gan stilistiski un zīmola dīleru salonos nonāks nākamā gada pavasarī.

Konstruējot Audi A6, daudz uzmanības veltīts svara samazināšanai, un jāsaka, ka vācu inženieri šajā jomā ir pastrādājuši godam - būdams 4,92 metrus garš, auto bāzes versijā ar 2 litru dīzeļdzinēju sver tikai 1575 kilogramus. Lai gan tas ir rādītājs bez vadītāja, sasniegums ir ievērojams, un tas panākts, konstrukcijā izmantojot atšķirīgos procesos liektas tērauda detaļas, kas atšķiras ne tikai ar savām stingrības īpašībām, bet arī ar biezumu, ko nosaka panesamie slodzes līmeņi.

 

Rezultātā tiek iegūta ne tikai vieglāka (par aptuveni 15 procentiem vieglāka, salīdzinot ar tradicionālo tērauda virsbūvi), bet arī stingrāka virsbūve, kas atstāj pozitīvu iespaidu arī uz akustisko komfortu braukšanas laikā.

Vizuāli A6 aizvien vairāk līdzinās A8, un arī tehnoloģiski jaunais modelis ir krietni pārāks par priekšgājēju. LED dienas gaitas lukturi, kas nu ieguvuši liektas līnijas formu, vairs nav nekāds jaunums, turpretim priekšējie automātiskie LED lukturi, kas automātiski pārslēdzas starp tuvajām un tālajām gaismām, līdz šim nav bijuši pieejami, pat ne par papildu samaksu. Piedevām par papildus samaksu iegādājamos LED lukturus var sajūgt ar navigācijas sistēmu un tādā gadījumā adaptīvie lukturi vajadzīgo ceļa malu izgaismos, vēl pirms sasniegts krustojums vai no estakādes uzbraukts uz maģistrāles.

Salonā A6 esot īsts biznesa klases auto ar pietiekami plašu telpu gan priekšā, gan aizmugurē, maigām gaismiņām mierīgas noskaņas radīšanai un dažādiem jaunievedumiem, kas palīdz izklaidēties un arī braukt. Starp tādiem var minēt head-up displeju, kas vadītājam svarīgo informāciju projicē uz priekšējā stikla, tiesa gan, pašam vadītājam šķiet, ka krāsainie cipari un simboli peld apmēram 2,5 metru attālumā.

 

Jaunai A6 sākotnēji tiks piedāvāts ar trim dīzeļdzinējiem un trim benzīnniekiem. Kā jau minēts, bāzes modelim būs 2 litru TDI ar 177 zirgspēkiem, bet bez tā varēs izvēlēties arī divas 3 litru V6 dīzeļa versijas - ar 204 un 245 zirgspēkiem. Benzīna motoru klāstā ir 2 litru TFSI motors ar 211 ZS, 2,8 litru atmosfēriskais motors ar 204 ZS un 3 litru kompresordzinējs ar 300 ZS. Īsāk sakot - dzinēju palete visām gaumēm un iespējām, turklāt vēlāk A6 tiks piedāvāts arī ar 245 zirgspēku hibrīddzinēju, kuru veido augstāk minētais 2 litru turbo motors un 33 kilovatu (45 ZS) elektromotors, kurš spēj nodrošināt apmēram 3 kilometru nobraukšanu elektrorežīmā ar ātrumu līdz 60 km/h.

Jaunā A6 bāzes cena Vācijā ir 38 500 eiro, un tajā ietilpst, piemēram, MMI radio ar 6,5 collu ekrānu, divu zonu klimata kontrole, 16 vai 17 collu vieglmetāla diski (atkarībā no dzinēja), dzinēja iedarbināšanas un izslēgšanas poga, turpretim par tādām aprīkojuma pozīcijām, kā MMI Touch ar skārienjutīgu paneli, UMTS moduli, interneta pieslēgumu, joslu ievērošanas asistentu, kurš virs 60 km/h pats auto iestūrē atpakaļ joslā, Bang & Olufsen audio sistēmu, 18 virzienos regulējamiem sēdekļiem un daudz ko citu nāksies krietni piemaksāt. 


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: