Profesija: tehniķis

Interesē viss par un ap auto

Arhīvs
Decembris, 2019
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
Kādu auto izvēlas amerikāņu sievietes
Publicēts 18. jūnijā, 2010.
Izrādās, ka amerikāņu sievietēm liels auto nav nepieciešams. Kā secinājusi kompānija TrueCar, kas veic auto tirgus pētījumus, Volkswagen New Beetle ir iecienītākais auto sieviešu vidū, kas veido 56,1% no kopējā modeļu pircēju skaita.

Kā vēsta Lenta.ru, TrueCar analītiķi analizējuši datus par pēdējo divu gadu laikā reģistrētajiem 13 miljoniem auto. Rezultātā atklāts, ka tikai deviņi automobiļus sievietes izvēlas vairāk nekā vīrieši.

Bez jaunās vabolītes, tas ir Nissan Rogue, ko pie mums pazīst kā Qashqai (53,5% no kopējā pircēju skaita ir sievietes), Hyundai Tucson, (53%), Volkswagen Eos (53%), Volvo S40 (51,9%), Honda CR-V (51,3%), Kia Sportage (50,5%), Toyota RAV4 (50,4%) un Nissan Sentra (50,1%).

 

Pētījuma laikā nav izdevies atklāt nevienu zīmolu, kas būtu iecienītāks starp sievietēm nekā vīriešu vidū. Par pašu sievišķīgāko marku atzīts zīmols Kia, no kā pircējiem 48,5% ir sievietes. Dienvidkorejiešu zīmolam seko Suzuki (44,2%) un Mini (43,9%). Nepopulārākās auto markas sieviešu vidū pārstāv Eiropas superauto ražotāji - Bugatti (0%), Ferrari (5,6%) un Lamborghini (6,5%).

Tāpat var atzīmēt, ka ASV lielāko daļa automobiļu (66,4%) reģistrējuši vīrieši, lai gan sieviešu ASV ir vairāk (saskaņā ar statistiķu informāciju attiecība ir 51:49). Analītiķi gan uzskata, ka datu pretrunas saistītas ar to, ka bieži vien sievietes brauc ar vīra vai drauga auto, turklāt braucošo sieviešu skaits pārsniedz automobili nopirkušo sieviešu skaitu. 


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: