Profesija: tehniķis

Interesē viss par un ap auto

Arhīvs
Oktobris, 2019
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
Kas ir vērtīgākie auto zīmoli
Publicēts 11. maijā, 2011.
Par vērtīgāko auto zīmolu pasaulē kļuvusi Toyota, kuras vērtību Millward Brown Optimor aprēķinājuši 24,198 miljardu dolāru apmērā, kas ir par 11 procentiem vairāk nekā pērn.

Kopējā vērtīgāko zīmolu sarakstā Toyota ierindojusies salīdzinoši zemu, tikai 27. vietā, kas pat ir par vienu vietu zemāk nekā pērn. Savukārt pagājušā gada auto kompāniju līderis BMW šogad ierindojies tikai 30. vietā. Zīmola vērtība šogad novērtēta ar 22,425 miljardiem dolāru, kamēr pērn tie bija 21,8 miljardi.

Vēl Millward Brown Optimor simts vērtīgāko kompāniju sarakstā atrodams Mercedes-Benz (50. vieta, 15,344 miljardi dolāru), Honda (56 vieta, 14,182 miljardi dolāru), Porsche (66.vieta, 12,413 miljardi dolāru) un Nissan, kas ar 10,072 miljardiem dolāru ieņem 88.vietu.

Auto zīmolu TOP10


Aizvadītā gada laikā visu auto zīmolu kopējā vērtība palielinājusies par 7%, turpretim gadu iepriekš tā par 15% bija samazinājusies. Eksperti lēš, ka vērtības kāpums turpināsies, jo globālajā tirgū vērojama atveseļošanās un auto noiets turpina kāpt.

Var atzīmēt, ka Millward Brown Optimor katru gadu sastādītajā vērtīgāko zīmolu listē BrandZ TOP 100 pieci vērtīgākie zīmoli ir šādi:

  1. Apple: 153,3 miljardi;
  2. Google: 111,5 miljjardi;
  3. IBM: 100,8 miljardi;
  4. McDonalds: 81 miljards;
  5. Microsoft: 78 miljardi.

 


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: