Profesija: tehniķis

Interesē viss par un ap auto

Arhīvs
Aprīlis, 2024
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
Lamborghini pasviež otru superauto gabaliņu
Publicēts 15. septembrī, 2010.
Pirms nedēļas Lamborghini izplatīja informāciju, ka septembra beigās, proti, Parīzes auto šovā informēs par kaut ko jaunu, pagaidām rūpīgi slepenībā turētu.

Nedēļa ir pagājusi un e-pastā ir jauns sūtījums un attēls ar vēl vienu fragmentu no kaut kā, kas aizvien vairāk izskatās pēc auto. Tam visam klāt pievienots jau par divām rindiņām garāks paskaidrojums, kas sākas ar "Lamborghini - tie ir ekstrēmi bezkompromisa superauto, kas būvēti pēc itāļu labākajām tradīcijām. Tās ir tradīcijas, kas Lamborghini gadījumā dzīvo līdzās inovācijām."

 

Kā saka uzņēmuma prezidents un izpilddirektors Štefans Vinkelmans, kurš arī parakstījies zem jaunākā sūtījuma, "mēs pārveidojam savu superauto nākotni atbilstoši galvenajiem faktoriem, kādēļ tie tiek pirkti, - tas ir dizains un tā ir veiktspēja". "Dizains, tas vienmēr ir bijis iemesls numur viens, un mēs darīsim visu, lai Lamborgini arī turpmāk būtu pazīstams pēc tikai sev raksturīgākajām stila iezīmēm," - tā Vinkelmans.

Runājot par auto veiktspēju, kas ir otrs svarīgākais faktors, Vinkelmans atzīmē, ka pēdējos gados prioritātes bijušas šādas: maksimālais ātrums, paātrinājums, un tikai tad nākusi vadāmība (paskatoties agrāko laiku auto apskatus, tieši tā būvēti Murcielago priekšteči Diablo un Countach). Pēdējā laikā prioritāšu izkārtojumam ir tendence mainīties, un Vinkelmans arī skaidro, kāpēc; pēc viņa teiktā, šodien ikviens superauto spēj sasniegt 300 km/h, turklāt tas ir ātrums, ko reti sasniedz sacīkšu trasē, nemaz nerunājot par publiskajiem ceļiem. "Mēs uzskatām, ka ir pienācis laiks pievērsties vadāmībai un paātrinājumam."

 

Galvenais faktors, kas veicina vadāmību un paātrinājumu un attiecīgi arī braukšanas baudu, ir jaudas un svara attiecība. "Tādējādi runa nav par maksimālā ātruma un jaudas palielināšanu, bet gan par svara samazināšanu, jo būtisks faktors mūsdienu mašīnās ir arī CO2 izmešu līmenis."

Kā norāda Vinkelmans, kopš astoņdesmito gadu vidus pasīvo un aktīvo drošības iekārtu, kā arī komforta un izmešu samazināšanas sistēmu dēļ vidējais Lamborghini svar ir pieaudzis par vidēji 500 kilogramiem. "Tā kā nevaram atļauties taupīt uz drošības un komforta rēķina, mums ir jāsamazina svars, izmantojot jaunus materiālus, un maģiskais vārdu salikums šajā gadījumā ir oglekļa šķiedra. Tas ir materiāls, ar kuru Santagatā strādājam jau 30 gadus," saka Vinkelmans, uzsverot, ka Lamborghini ir viens no galvenajiem uzņēmumiem maza apjoma oglekļa šķiedras izstrādājumu ražošanā pasaulē.

Lai kā arī būtu, maz ticams, ka jaunā Lamborghini pircēju ļoti interesē CO2 izmešu daudzums un materiāli, no kā auto izgatavots, - galvenais, lai tas ir vēl kosmiskāks un dinamiskāks par Reventon, un diez vai arī cenai būs īpaši liela nozīme - rinda būs jebkurā gadījumā.

 


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: