Profesija: tehniķis

Interesē viss par un ap auto

Arhīvs
Novembris, 2019
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
Mercedes parāda SL mazo brāli
Publicēts 13. janvārī, 2011.
Jau iepriekš neuzmanīgi Mercedes-Benz darbinieki bija parūpējušies, lai tīmeklī noplūstu jaunā SLK rodstera reklāmas klips, tādēļ auto ārējā dizaina nianses jau bija zināmas. Un tomēr - te nu tas ir, parādīts pilnīgi oficiāli.

Katra SLK paaudze līdz šim ir nesusi kaut ko jaunu un jaunais modelis nav izņēmums. Ar pirmo SLK 1996. gadā tika radīts apvērsums jumta konstrukciju jomā, kad pietika nospiest vienu podziņu, lai kabriolets kļūtu par kupeju un otrādi. Otrās paaudzes SLK bija pirmais, kurā braucējiem tika nodrošināta siltā gaisa šalle gadījumiem, kad āra gaisa temperatūra nav īpaši vasarīga, bet tāpat gribas baudīt braukšanu bez jumta un nav vēlēšanās iegūt stīvu kaklu.

Trešās paaudzes SLK arī nāk ar dažādiem jaunumiem. Viens no tiem, protams, ir jaunais markas dizains, kura galvenā raksturiezīme ir vertikāls radiatora režģis ar lielu zvaigzni vidū (aerodinamika pat sanākusi labāka - tagad koeficients ir 0,30 līdzšinējo 0,32 vietā), kā arī aizmugurējās daļas noformējums, kas ļauj sazīmēt radniecību ar SL. Otra lieta, ar ko Mercedes-Benz īpaši lepojas un arī uzsver SLK aprakstā, ir salokāmais jumts ar Magic Sky Control funkciju, kas, vienkāršiem vārdiem runājot, ar vienas podziņas nospiešanu ļauj mainīt stikla jumta caurspīdības pakāpi. Maģisko debesu kārotājiem gan jārēķinās ar papildu izdevumiem, jo standarta versijā tāpat kā līdz šim tiek piedāvāts parasts metāla salokāmais jumts, ko pēc izvēles var aizstāt arī ar parastu panorāmas jumtu un tonētiem stikliem.

Raksturojot jaunā SLK salonu, Mercedes-Benz lieto vārdus stilīgs sportiskums, ko akcentē autentiski augstas kvalitātes materiāli - alumīnijs, koks un āda. Pēc izvēles salona apdarē var izvēlēties ādu, kas atstaro saules starus, un salons mazāk uzkarst.

Tāpat kā ir trīs salokāmo jumtu izvēles opcijas, arī piekares ir trīs dažādas - standarta balstiekārta, sporta piekare ar stingrākām atsperēm un amortizatoriem, kā arī adaptīvā balstiekārta ar automātiski regulējamiem amortizatoriem.

Arī dzinēju piedāvājums pagaidām aprobežojas ar trim agregātiem. SLK 200 BlueEFFICIENCY ir 1,8 litru motors ar 184 ZS, SLK 250 BlueEFFICIENCY ir 1,8 litru motors ar 204 ZS, bet SLK 350 BlueEFFICIENCY ir 3,5 litru dzinējs ar 306 ZS. Visi motori pieejami ar 7G-Tronic automātisko pārnesumkārbu un jau sērijveidā tiek aprīkoti ar dzinēja ECO start/stop sistēmu, kas vidējo patēriņu notur 6,1 - 7,1 litra robežās.

Bāzes modeļu cenas Vācijā:

SLK 200 BlueEFFICIENCY: 38,675 eiro,

SLK 250 BlueEFFICIENCY: 44,256.10 eiro,

SLK 350 BlueEFFICIENCY: 52,300.50 eiro.

 


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: