Profesija: tehniķis

Interesē viss par un ap auto

Arhīvs
Augusts, 2019
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
Nākotnes apveidi: Opel Flextreme GT/E
Publicēts 19. februārī, 2010.
80. Ženēvas auto izstādē Opel atklās jauno Flextreme GT/E konceptauto – modeli, kas demonstrē šā autoražotāja ceļu uz līdera statusu videi draudzīgu tehnoloģiju jomā. Flextreme GT/E pārsteigs ar izteiksmīgu dizainu, kas apvienots ar ekoloģiskas piedziņas koncepciju un vācu tehnisko precizitāti, norāda Opel.

Opel stratēģija ir iegūt arvien lielāku neatkarību no fosilās degvielas, un, lai sasniegtu šo mērķi, galvenā loma atvēlēta elektrībai. 4,7 metrus garais Flextreme GT/E parāda, kā hibrīdpiedziņas E-REV (extended-range electric vehicle) tehnoloģijas var tikt izmantotas arī lielos vai vidējās klases automobiļos, kā arī kompaktklases automašīnās, piemēram, nākotnes auto Ampera, kura jau pavisam drīz mēros ceļu pie pircējiem. E-REV ir saīsinājums no nosaukuma Extended Range Electric Vehicle - elektrisks auto ar pagarinātu nobraucamo attālumu.

Opel sauc šo stratēģiju par neierobežotu e-mobilitāti: ārkārtīgi ekonomiskā E-REV piedziņas sistēma, kurai nav tikai akumulatora piedziņas diktēto ierobežojumu, var tikt izmantota automašīnās visos tirgus segmentos. Flextreme GT/E konceptauto pierāda, ka izmēram nav nozīmes arī tad, ja vēlaties izbaudīt braukšanu bez CO2 emisijām. 

Pārdomātais dizains arī palīdz Flextreme GT/E sasniegt plānoto gaisa pretestības koeficientu tikai 0,22, kas ļauj šim auto sasniegt maksimālo ātrumu pat lielāku par 200 km/h, kā arī uzkrāt enerģiju un pagarināt ceļa posmu, kas nobraucams ar vienu degvielas uzpildīšanas reizi. Šim modelim raksturīgas uzkrītošas vizuālas iezīmes, piemēram, zema un plata virsbūve, bultas formas lukturi priekšā un aizmugurē, izteiksmīgs motora pārsegs un priekšējā radiatora reste, spēcīgi, optiski šķelti C statņi un muskuļots, skulpturāls izskats.

"Flextreme GT/E parāda, kādi Opel automobiļi izskatīsies nākotnē," saka Franks Vēbers, stratēģiskās korporatīvās un produktu plānošanas nodaļas vadītājs. "Drosmīgs, izteiksmīgs un ārkārtīgi ekonomisks – tas pārstāv to produktu attīstības stratēģiju, ko mēs pielietosim visiem mūsu ražotiem automobiļiem nākotnē, lieliem un maziem auto visos tirgus segmentos."

Flextreme GT/E ir radīts, lai sasniegtu rezultātus līdzīgus Ampera sniegumam: nobraucamais attālums ar akumulatora piedziņu ir līdz pat 60 km, bet  kopējais nobraucamais attālums ar vienu degvielas uzpildīšanas reizi - vairāk par 500 km. Vidējais degvielas patēriņš tiek prognozēts aptuveni 1.6 l/100 km, CO2 emisijas mazākas par 40 g/km.

Motors elektriskajā piedziņas vienībā sasniedz 370 Nm griezes momentu, tādējādi nodrošinot paātrinājumu līdz 100 km/h mazāk nekā deviņās sekundēs.  

Flextreme GT/E konceptauto ir tālāks solis Opel automobiļa elektrifikācijas nelokāmajā stratēģijā, kurā ietilpst plašs klāsts automašīnu, kuros izmantoti akumulatori, elektriskā piedziņa ar pagarinātu nobraucamo distanci, hibrīdpiedziņa un ūdeņraža tehnoloģijas.

 

 


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: