Profesija: tehniķis

Interesē viss par un ap auto

Arhīvs
Decembris, 2019
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
Nissan atjaunojis savu superauto
Publicēts 21. oktobrī, 2010.
Daudzu benzīngalvu sapnis - Nissan GT-R -, ko izlaiž no 2007.gada, nupat ieguvis mazliet atsvaidzinātu ārējo dizainu un interjeru, jaudīgāku dzinēju un vienlaikus kļuvis arī ekonomiskāks.

Ātru auto cienītājus vispirms noteikti interesē automobiļa tehniskie parametri. GT-R gadījumā priekšā aizvien ir iebūvēts 3,8 litru V6 turbodzinējs, taču tā jauda paaugstināta par veseliem 50 zirgspēkiem - no 480 līdz 530, bet maksimālais griezes moments tagad sasniedz 612 Nm. Iepriekš pastāvīgajai pilnpiedziņas sistēmai novadīja 588 Nm.

 

Dinamikas rādītājus Nissan vēl nemin, taču uzsver, ka daudzviet par godzillu sauktais superauto tagad ēd par puslitru mazāk degvielas nekā līdz šim, tātad vidēji 11,7 litrus uz 100 kilometriem.

Modernizētajam GT-R ir citādāks priekšējās balstiekārtas regulējums, kā arī pazemināts smaguma centrs aizmugurē, kas uzlabo saķeri ar ceļu, vadāmību un stabilitāti, braucot lielā ātrumā. Tāpat auto ir optimizēta aerodinamika, kas piespiedošo spēku palielina par 10%, un samazināts aerodinamiskās pretestības koeficients no 0,27 līdz 0,26.

Vēl var atzīmēt, ka pēc modernizācijas GT-R ir ieguvis arī viena tilta piedziņas režīmu, tiesa gan, tas darbojas tikai tad, kad stūre sagriezta par vairāk nekā 90 grādiem un ātrums nepārsniedz 6 jūdzes jeb apmēram 10 kilometrus stundā; šāds risinājums, pēc Nissan teiktā, atvieglošot parkošanos. Jaunajam GT-R ir arī jauni braukšanas režīmi - SAVE, kas šosejas režīmā pieregulē motora vilkmes atdevi un pārnesumkārbas darbu, lai palīdzētu taupīt degvielu, un R, kurš palīdz no vietas līdz simtam paātrināties mazāk nekā 4 sekundēs.

Nissan GT-R salonā uzlabojumi veikti tikai detaļās. Kā piemērus šeit var minēt priekšējo paneli, kurā tagad izmantoti īstas oglekļa šķiedras ielaidumi, kā arī ātrumu pārslēgšanas lāpstiņas aiz stūres, kuru sastāvā ir īsts magnijs.

Pēc modernizācijas Nissan GT-R aizvien ir superauto par demokrātisku cenu, jo tā cena Japānā ir ekvivalenta 77 tūkstošiem eiro, savukārt Lielbritānijas dīleri par auto prasa 69 950 eiro, ieskaitot 20% nodokli. 


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: