Publicēts 23. jūlijā, 2010.
Kompānijai "Porsche" radies ķīviņš ar "Nissan" par japāņu markas t.s. partizānu mārketinga reklāmas kampaņu "Kā sakaut vāciešus", kurā uz "Nissan" kupejas sāniem attēloti "Audi", "BMW" un "Porsche" logotipi, kuriem iepretim uzskatītas "Nissan" uzvaras pār iepriekšminētajām markām Nirburgringas trasē.
Ar iepriekšminētā veidā aplīmētiem "Nissan" sportiskajiem modeļiem ražotājs bija ieradies uz Lielbritānijas vērienīgo Ātruma festivālu Gūdvudā.
Savukārt "Porsche" markas pārstāvji bija palūguši noplēst "Porsche" logotipus no "Nissan" spēkratu durvīm, jo vācu autoražotājs nav atļāvis tiem izmantot savu emblēmu, raksta "The Guardian". "Nissan" no šīs situācijas izgāja ļoti vienkārši – "Porsche" logotipu aizstājot ar vārdu "Porsche".
Pārējie divi pieminētie autoražotāji – "Audi" un "BMW" – nav nedz protestējuši, nedz komentējuši šo "Nissan" reklāmu. Tiesa, "Audi" un "BMW" starpā šādas salīdzināšanās reklāmas ar zināmu humora piedevu ir jau vairāku gadu prakse, kas īpašu popularitāti gūst interneta sociālajos tīklos.