Profesija: tehniķis

Interesē viss par un ap auto

Arhīvs
Novembris, 2019
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
Oficiāli parādīta jaunā M klase
Publicēts 10. jūnijā, 2011.
Ceturtdienas pievakarē Mercedes-Benz oficiāli iepazīstināja publiku ar jauno M klasi, starp kuras labākajām īpašībām izceļ ekonomiskumu.

No dizaina viedokļa auto ir mainījies, taču ne tik daudz, lai nebūtu pazīstams. Priekšējās daļas noformējumā var saskatīt pārējiem jaunās paaudzes Mercedes-Benz modeļiem raksturīgās elementu proporcijas, bet aizmugurē vispirms acīs iekrīt lukturu bloki, kas atgādina neskaitāmas reizes par pasaulē neglītāko auto nosaukto SsangYong Rhodius. Štutgartes automobiļu faniem gan nav pamata "uzvilkties", jo M klases gadījumā lukturi labi iederas kopējā pakaļdaļas noformējumā, kurā var saskatīt kā jaunās E-klases, tā arī C-klases iezīmes.

Spriežot pēc tā, kas rakstīts Mercedes-Benz paziņojumā, jaunais izskats ir nozīmīgs, taču ne pati svarīgākā sastāvdaļa jaunajā M klases modelī. Daudz lielāka nozīme tiek piešķirta auto efektivitātei un braukšanas īpašībām.

Tā, piemēram, auto virsbūves aerodinamiskās pretestības koeficients ir labākais šajā klasē - 0,32, un apvienojumā ar BlueEFFICIENCY tehnoloģijām tas nodrošina 204 zirgspēku modelim ML 250 BlueTEC 4MATIC izcili zemu vidējo patēriņu - 6 l/100 km. Tas nozīmē, ka teorētiski ar vienu uzpildes reizi var nobraukt 1500 kilometrus, tiesa gan, tad standarta 70 litru bākas vietā jāuzstāda 93 litru degvielas tvertne.

Otrs dīzeļdzinējs ir ar 3 litru darba tilpumu un arī ir gan ekonomiskāks, gan jaudīgāks par priekšgājēju.

Benzīna dzinēju klāstā pagaidām ir tikai viens motors, taču arī tas ir krietni vien taupīgāks un jaudīgāks par priekšteci. Tas ir 3,5 litru motors ar 306 zirgspēkiem, kurš vidēji kombinētā ciklā patērē 8,5-8,8 litrus benzīna un pēc CO2 izmešu apjoma atbilst Euro5 normām.

Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: