Profesija: tehniķis

Interesē viss par un ap auto

Arhīvs
Oktobris, 2019
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
Parīzē debitēs trīs durvju Astra
Publicēts 13. septembrī, 2010.
Pēc divām nedēļām durvis vērs Parīzes auto šovs, kurā Opel prezentēs dinamiska izskata konceptautomobili GTC Paris Concept.

Lai gan auto tiek pozicionēts kā konceptauto, kas it kā parāda topošā trīs durvju Astra GTC attīstības virzienu, tajā nav nekā tāda, ko nevarētu piedāvāt sērijveida automobilim.

 

Faktiski ir pamatotas aizdomas, ka par papildu samaksu interesents varēs nokomplektēt konceptauto ļoti līdzīgu hečbeku. Un kas zina - varbūt varēs uzstādīt arī attēlos redzamos 21'' riteņu diskus.

Atmetot pārdomas par to, cik ļoti no attēlos redzamā auto atšķirsies sērijveida Astra GTC, jāsaka, ka Opel jaunā dizaina valoda, kas pirmo reizi "ieskanējās" līdz ar modeli Insignia un nu jau ir aktuāla arī modeļos Astra un Meriva, kļūst aizvien pārliecinošāka.

 

 Principā GTC Paris Concept no Astra un Astra Sports Tourer atšķiras ļoti maz, lai arī Opel dizaineri stāsta par minimizētu līniju skaitu profilā, tādējādi radītu spriedzi gluži kā atlētam, kurš sācis sprintu pretī uzvarai un tamlīdzīgi. Parastais cilvēks šīs līnijas vai, precīzāk, to trūkumu diez vai redzēs, taču pamanīs, ka GTC Paris ir tādi paši lukturi kā visiem jaunākajiem Opel, kā arī tāda pati virsbūves forma kā jaunajai astrai, tikai arī mazāku durvju skaitu sānos.

Par salonu informācija ir visai skopa, jo Opel atklāj tikai to, ka 4,46 metrus garajā auto paredzētas sēdvietas pieciem cilvēkiem. Interjera dizains droši vien arī būs unificēts, auto saņems daudzām podziņām klāto priekšējo paneli, bet sportiskākajās versijas GTC būs arī divu krāsu fona apgaismojums atkarībā no izvēlētā braukšanas režīma - Sport vai Normal.

Tehnika GTC Paris izvēlēta jau pazīstamā - adaptīvā FlexRide balstiekārta, dzinēja start/stop sistēma, elektronisks pašbloķējošais diferenciālis priekšā un 2 litru turbo motors zem pārsega. Tā veiktspējas rādītājus vācieši nemin, taču drosmīgi apgalvo, ka jauda un griezes moments esot maksimāli.

Dzīvosim, redzēsim un gan jau arī izmēģināsim, kad auto būs Latvijā. 

 


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: