Profesija: tehniķis

Interesē viss par un ap auto

Arhīvs
Augusts, 2019
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
Pat bagātajiem pie 918 Spyder tikt nebūs viegli
Publicēts 22. martā, 2011.
Pērn Ženēvas auto izstādē prezentētais Porsche 918 Hybrid kļūs par sērijveida mašīnu, kuru, šķiroties no prāvas naudas summas, varēs iegādāties 918 cilvēki.

918 Spyder ir plug-in hibrīdauto, ko paredzēts apgādāt ar 4 litru V8 500 zirgspēku (varbūt pat vairāk) benzīna dzinēju un diviem elektromotoriem, kuru kopējā jauda sasniedz 218 zirgspēkus.

 

Tikai 3 litri uz 100 kilometriem

Kaut arī hibrīdsistēmas kopējā jauda tādējādi ir vairāk nekā 700 zirgspēku un paātrinājums līdz simtam sliktākajā gadījumā aizņems 3,2 sekundes, bet maksimālais ātrums būs vismaz 320 kilometri stundā, vidējais patēriņš kombinētā ciklā pēc Porsche oficiālās informācijas būs tikai 3 litri uz 100 kilometriem. Tas gan, visticamāk, būs iespējams tikai tad, ja pie stūres sēdēs nesteidzīgs vadītājs un 918 Spyder daļu ceļa veiks, izmantos plug-in sistēmas priekšrocības. Jāatzīmē, ka ar mājsaimniecības elektrotīklā nosmelto elektroenerģiju vien auto spēs veikt apmēram 25 kilometrus tālu ceļu, tiesa, nepārkāpjot 150 km/h slieksnim.

Ja 918 Spyder nonāktu Nirburgringas Nordšleifē, kur, pēc Porsche informācijas, tam nebūtu grūti pārspēt Carrera GT uzrādītās 7 minūtes un 32 sekundes, patēriņš noteikti būtu krietni virs vidējiem 3 litriem un arī CO2 izmešu līmenis pārsniegtu oficiālos 70 g/km.

918 Spyder tiks izlaists tikai 918 eksemplāros

Lai vai kā, tikai salīdzinoši nelielam cilvēku skaitam būs iespēja pārliecināties par 918 Spyder dinamikas un patēriņa patiesajiem rādītājiem, jo Porsche neplāno izlaist vairāk par 918 modeļa eksemplāriem. Piedevām ikvienam auto kārotājam nāksies diezgan ilgi gaidīt, kamēr varēs uzlikt rokas uz auto stūres, jo gan pirkšanas, gan saņemšanas process būs visai ilgs. Pirmkārt ir jāpiesakās pie 918 Spyder pārdošanai autorizēta Porsche dīlera. Otrkārt - jāiemaksā 200 tūkstošu dolāru depozīts kā apliecinājums interesei iegādāties auto. Treškārt - kad visas nepieciešamās detaļas savāktas un vadītājs nomērīts, jāiemaksā vēl 200 000 dolāru, lai vēl stingrāk pamatotu apņemšanos iegādāties 918 Spyder un dotu signālu Porsche meistariem sākt auto montēšanu.

 

Ceturtkārt - jāiemaksā atlikušie 445 000 un jāgaida auto saņemšanas brīdis, pie tam arī piegāde jāapmaksā pašam. Starp citu, ja pircējs pārdomās un atteiksies no auto pirkuma tad, kad to būs jau sākts montēt, iemaksātos 400 000 dolāru rūpnīca neatdos. Ražotājs to pamato ar ārkārtīgi dārgiem izejmateriāliem un unikāliem ražošanas procesiem, ko citu auto ražošanā pagaidām vēl lietot nevar.

Tāpat var atzīmēt, ka 918 Spyder gadījumā Porsche rīkosies pēc principa - kurš pirmais pasūta, pirmais saņem auto, un tas nozīmē, ka pēdējais pircējs savu auto saņems tikai tad, kad būs uzbūvēti un jaunajiem saimniekiem nogādāti pirmie 917 automobiļi. Kad tas notiks, ir grūti teikt, jo ražošanu vispār ir plānots sākt tikai 2013. gada 18. septembrī.

 

Daļējs mierinājums ikvienam 918 Spyder pircējam garajā gaidīšanas periodā būs ekskluzīvā iespēja iegādāties 911 Turbo S Edition 918 Spyder. Arī šo modeli, kura eksterjerā un interjerā izmantotas 918 Spyder dizaina nianses, Porsche izlaidīs ne vairāk kā 918 eksemplāros.

911 Turbo S Edition 918 Spyder kabrioleta cena Vācijā noteikta 184 546 eiro apmērā, savukārt 911 Turbo S Edition 918 Spyder kupeja maksās, sākot no 173 241 eiro.

 


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: