Profesija: tehniķis

Interesē viss par un ap auto

Arhīvs
Novembris, 2019
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
Peugeot jaunumi Frankfurtē
Publicēts 12. septembrī, 2011.
Peugeot Frankfurtes auto izstādē iepazīstinās ar vairākiem jaunumiem, no kuriem divi apskatei tiks izlikti pirmo reizi - multifunkcionāls konceptauto HX1 un hibrīdautomobilis 508 RXH.

 

508 RXH ir Peugeot trešais 508 sērijas modelis, kas tirgū parādīsies 2012. gada pavasarī. RXH burtu kombinācijas nozīme: R – sportisks, X – četru riteņu piedziņa un H – hibrīda dzinējs.

Izmēru un vizuālās identitātes 508 RXH ir pilnīgi atsevišķs modelis. Modeļa atšķirīgo vizuālo tēlu uzsver spēcīgāks priekšpuses un aizmugures dizains, paplašinātie spārni, uzkrītošas LED dienas gaitas gaismas un tikai šim modelim pieejama virsbūves krāsa.

Liela uzmanība ir veltīta arī 508 RXH interjeram, kurā izmantoti savstarpēji pilnībā harmonizējoši krāsu toņi un dabiski materiāli.

508 RXH ir apgādāts ar HYbrid4 hibrīdsistēmu, ko veido priekšā novietots 2.0 HDi FAP dīzeļdzinējs un elektromotors, kas atrodas uz aizmugures ass. Sistēmas kopējā jauda sasniedz 200 ZS, ko var izmantot četros dažādos režīmos - automātiskā, nulles emisijas režīmā, sporta un četru riteņu piedziņas režīmā. Auto vidējais oficiālais degvielas patēriņš kombinētā ciklā ir tikai 4 litri uz 100 kilometriem, savukārt CO2 izmešu daudzums -  109 g/km.

 

Peugeot jaunākais konceptauto ir HX1. Tas ir spēcīgs, sportisks auto ar sēdvietām līdz sešiem pasažieriem, aerodinamisku ārējo dizainu un pirmklasīgu salonu, kura apdarē izmantoti augstvērtīgi, dabiski materiāli. Salonā standartā ir četras sēdvietas, taču to skaitu var palielināt par divām, jo priekšējo sēdekļu atzveltnēs ir iebūvēti divi rezerves sēdekļi, ko var izlaist, nospiežot vienu vienīgu pogu.

Arī šim auto ir uzstādīts hibrīddzinējs, taču to atšķirībā no 508 RXH veido 2.2 litru HDi dzinējs un elektromotors un arī jauda ir lielāka - 299 zirgspēki. HX1 vidējais degvielas patēriņš tikmēr ir tikai 3,2 l uz 100 kilometriem, kas atbilst CO2 izmešiem 83 g/km apmērā. No aerodinamikas viedokļa ievērības cienīgs ir īpaši zems pretestības koeficients - tas ir tikai 0,28. Zemais rādītājs iegūts, galvenokārt pateicoties MPV automobilim neraksturīgajām virsbūves proporcijām, proti, HX1 ir 4954 mm garš, 1990 mm plats un tikai 1373 mm augsts.

Var atzīmēt, ka bez šiem auto Peugeot Frankfurtē nogādājis un no rītdienas apskatei piedāvās sērijveida 3008 HYbrid4, 508, RCZ, kā arī atjaunotos 207 un 308.

Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: