Profesija: tehniķis

Interesē viss par un ap auto

Arhīvs
Decembris, 2019
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
Porsche parāda 918 RSR sacīkšu auto
Publicēts 11. janvārī, 2011.
Pagājušajā gadā Porsche cita starpā prezentēja konceptautomobili 918 Spyder un sacīkšu mašīnu 911 GT3 R Hybrid. Detroitas auto šovā vācieši šodien parādījuši, kas sanāk, ja abus šos auto savieno vienā.

Rezultāts ir sacīkšu automobilis 918 RSR ar 918 Spyder ārējo dizainu, kas, pēc kompānijas teiktā, atsaucot atmiņā leģendāros autosporta monstrus 908 un 917, un 911 GT3 R Hybrid izmantoto kinētiskās enerģijas uzglabāšanas sistēmu.

918 RSR ir vidū iebūvēts V8 dzinējs, kurš pie 10 300 apgriezieniem minūtē attīsta 563 zirgspēkus un strādā pārī ar sešu pakāpju sporta ātrumkārbu. Tāpat automobilim ir divi elektromotori uz priekšējās ass, kuru kombinētā jauda sasniedz 150 kilovatus, bet hibrīdsistēmas kopējā maksimālā jauda ir precīzi 767 zirgspēki.

Interesantākais auto uzbūvē ir tas, ka parastajiem hibrīdauto raksturīgo akumulatoru vietā elektromotoriem enerģiju piegādā elektriskais spararats - ģenerators, kuru bremzēšanas laikā priekšējie elektromotori iegriež līdz pat 36 tūkstošiem apgriezienu minūtē. Bremzēšanas laikā atbrīvotā enerģija tādējādi tiek saglabāta kinētiskas rotācijas enerģijas formā, bet pilots to vajadzības gadījumā var likt lietā, piemēram, lai veiktu apdzīšanu vai iegūtu papildu jaudu līkuma izejā.

Ja sistēma ir pilnībā uzlādēta, maksimālo jaudu var izspiest aptuveni uz astoņām sekundēm, pēc tam atkal nepieciešama bremzēšana, lai spararatu iegrieztu no jauna.

918 RSR, ko Porsche dēvē par sacīkšu laboratoriju no 918 Spyder konceptauto atšķiras ar augšup veramām durvīm, papildus gaisa ieplūdes atverēm, prāva izmēra antispārnu aizmugurē un krietni askētiskāku salonu; kā jau sporta automobilim pienākas.

Porsche norāda, ka 918 RSR var tikt uzskatīts kā leģendārā 917 tradīciju turpinātājs, jo arī tas bija drosmīgs eksperiments, kurš tālajā 1971.gadā Porsche atnesa uzvaru Lemānas 24 stundu sacensībās. Piedevām uzvara tika sasniegta ar 24 stundu laikā nobrauktā attāluma rekordu, kurš palika nepārspēts 39 gadus un krita tikai 2010.gadā. 1971.gada Lemānas sacensībās Helmuts Marko un Gijs van Lenaps nobrauca 5335,313 kilometrus ar 222,304 km/h vidējo ātrumu un tikai pērn kādam izdevās sasniegumu pārspēt - Audi R15 TDI ar pilotiem Maiku Rokenfelleru, Timo Bernhardu un Romēnu Dumā 24 stundu laikā nobrauca 5410,713 kilometrus ar 225,446 km/h vidējo ātrumu.

 

 


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: