Profesija: tehniķis

Interesē viss par un ap auto

Arhīvs
Marts, 2024
26
27
28
29
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Riga Live kampaņa izgāzusies - briti uzjautrinās
Publicēts 17. novembrī, 2009.
Visiem zināmā tūrisma reklāmas kampaņa Riga Live tikusi izsmieta un skarbi vārdi lasāmi dzeltenajā presē dēļ neveiksmīgās kļūdas reklāmas materiālos.

Pēdējo dienu laikā vairākos medijos, īpaši britu "Daily Star" mājas lapā, publicētas ziņas par neveiksmīgo kļūdu reklāmas materiālos, kas skan: "Easy to go, hard to Live". Ar šo tekstu jau katram skaidrs par ko tieši tīksminās briti un izsaka dzēlīgas piezīmes.

Live Riga reklāmas materiāli sākotnēji tika izplatīti ar drukas kļūdu, kuras rezultātā Rīga, no vietas, kurā viegli nonākt, bet grūti doties projām, kļuva par vietu, kurā grūti dzīvot.

Kodolīgajā publikācijā briti tīksminās par to, ka britu vecpuišu ballīšu galvaspilsēta Rīga spējusi sagrabināt 500 tūkstošus reklāmas kampaņai, kura startējusi ar pretējas nozīmes saukli iecerētajam. Rakstā minēts, ka kampaņas mērķis bija mainīt priekšstatu par Rīgu kā vecpuišu ballīšu un sekstūrisma galamērķi, bet acīmredzot pirms plakātu un brošūru drukāšanas neviens tos nav pārbaudījis.

Raksta ironisko noskaņu papildina zem Live Riga reklāmas plakātiem saliktie paraksti par to, ka Rīga reklamē tās iedzīvotāju vikingu kultūru un plakāts ar sirdi, kas apķēris lauvas skulptūru ir mulsinošs.

Savukārt, vienīgā komentāra autors atzīst, ka reklāma nemelo – tāpēc tik daudzi latvieši šobrīd dzīvo un strādā Lielbritānijā, Zviedrijā un citur ārzemēs.

Līdzīga rakstura publikācijas šobrīd atrodamas vairāku to valstu medijos, kurās Rīgu bija plānots reklamēt.

 


Komentāri (2)
nuucha: un still es uzskatu ka tas ir kārtējais virālais mārketings! man ''skiet ka kļūda tomēr tika ielaista apzināti, protams pēc tam ātri palaižot arī reālo variantu, BET ... fakts ir fakts, ka kļūdainais eksemplārs nonācis ļoti daudzos mēdijos BEZ MAKSAS! Un cilvēki arī painteresēsies, kāds ir īstais variants, nemaz nerunājot par to, ka pašu plakātu jau tāpat redz!
18/11/2009 12:28
Uldis: Protams, ka kļūda ielaista apzināti. Un 2006. gadā tas tik tiešām būtu nostrādājis. Taču šobrīd ir 2009. gads un mums tiešām šeit ir 'hard to live', līdz ar to nekādu baigo virālo prikolu nesaskatu. Drīzāk saskatu muļķību un ieņirgšanu par LV.
18/11/2009 20:23
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: