Profesija: tehniķis

Interesē viss par un ap auto

Arhīvs
Maijs, 2024
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
Toyota GT 86 debitēs Tokijas motoršovā
Publicēts 29. novembrī, 2011.
Novembra pēdējā dienā Tokijā notiks daudzu autobraukšanas entuziastu ilgi gaidītā jaunā Toyota GT86 klasiskās piedziņas automobiļa pirmizrāde.

 

Ciešā sadarbībā ar Subaru izstrādātais un par GT 86 nodēvētais auto, pēc ražotāja teiktā, būs kā radīts tiem, kam autobraukšana drīzāk ir aizraušanās. Tas panākts, kombinējot neliela tilpuma boksermotoru ar kompaktiem automobiļa ārējiem gabarītiem un nelielu svaru, zemu smaguma centru un klasisko piedziņu.

Motors un vadītāja sēdeklis ir novietoti maksimāli tālu uz aizmuguri un arī iespējami zemu, kā rezultātā iegūst zemu smaguma centru (475 mm) un gandrīz ideālu svara sadalījumu starp asīm. Auto ir 4240 mm garš, 1285 mm augsts, un tā riteņu bāze ir 2570 mm.

 

Kompaktās kupejas priekšā atrodas 2 litru (1998 cm3) opozītmotors, kura konstruēšanā izmantotas abu partneru zināšanas. Motora maksimālā jauda pie 7000 apgr./min. sasniedz 200 zirgspēkus, savukārt maksimālais griezes moments - 205 Nm - tiek sasniegts pie 6600 apgr./min. To aizmugurējiem riteņiem novada caur sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu, un to maksimāli efektīvi palīdz izdarīt pašbloķējošais sporta diferenciālis.

Visu vadības ierīču un slēdžu izvietojums ir pakārtots vadītāja ērtībām un lai tie būtu bez grūtībām sasniedzami. Tāpat interjera dizains ir izteikti sportisks, ar sporta sēdekļiem, īsu ātrumpārslēgu, melniem griestiem, sarkaniem vīļu nošuvumiem, oglekļa šķiedras aplikācijām, lielu tahometru instrumentu paneļa pašā centrā un sporta stūri, kauras diametrs ir tikai 365 milimetri.

 


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: