Profesija: tehniķis

Interesē viss par un ap auto

Arhīvs
Decembris, 2019
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
VW noskatījis Alfa Romeo
Publicēts 27. augustā, 2010.
Vācu koncerns Volkswagen, kura pēdējais pirkums ir Porsche, turpina paplašināties, un nākamais tā redzeslokā ir Alfa Romeo.

Kā izdevumam Automotive News Europa pavēstījušas kādas VW koncerna amatpersonas, kuras sev vien zināmu iemeslu dēļ vēlējušās palikt anonīmas, VW nopietni apsver iespēju iegādāties Alfa Romeo, lai īstenotu plānu apsteigt pasaulē lielāko autoražotāju Toyota.

 

 Tai pašā laikā Fiat koncerna bosi ir citās domās un nemaz neplāno šķirties no Alfa Romeo, un paši saviem spēkiem centīsies atgriezt pie dzīvības stagnējošo zīmolu, kas patiesībā ir ļoti liela vērtība ar senām teicama dizaina un autosporta saknēm.

Fiat vadītājs Serdžio Markione pavasarī, uzstājoties ar Alfa Romeo reorganizācijas plānu, norādījis, ka vēlas pārveidot zīmolu par īstu premium marku, kas, sākot no 2014. gada, realizēs pusmiljonu automobiļu gadā, nevis tikai 102 000 kā patlaban. To plānots sasniegt, izlaižot sešus jaunus modeļus.

Lai gan anonīmās VW personas norādījušas uz vēlmi iegādāties Alfa Romeo, koncerna boss Martins Vinterkorns šādu plānu neapstiprina, jo uzņēmums jau esot Itālijā pietiekami iepircies, kad šā gada sākumā pārņēma 90% akciju kontrolpaketi Džordžeto Džudžāro uzņēmumā Italdesign Giugiaro. Piedevām Volkswagen koncernā strādā kādreizējais Alfa Romeo dizainers Valters de Silva, kā arī kādreizējais Alfa Romeo vadītājs Luka de Meo, kurš patlaban pilda VW mārketinga bosa pienākumus. Tāpat VW pieder 90% Lamborghini akciju pakete. Tas nozīmē - lai gan Vinterkorns tālākas intereses noliedz, Volkswagen koncernā ir pietiekami daudz cilvēku, kas vēlētos atjaunot saiknes ar Alfa Romeo, norāda Automotive News Europe.

Arī autoindustrijas eksperti uzskata, ka Alfa Romeo plāns palielināt pārdošanas apjomus līdz pusmiljonam ir realizējams tikai ar atbalstu no ārpuses un šis atbalsts varētu būt tieši Volkswagen, ko uzskata par panākumiem bagātāko multizīmolu koncernu, kurš tirgo visu - sākot ar mazās klases hečbekiem (VW Polo, Seat Ibiza), līdz luksusklases limuzīniem (piemēram, Bentley Continental Flying Spur), supermašīnām un lielceļu vilcējiem (Scania). 


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: